بهترین ابزارهای بازاریابی محتوا برای کارشناسان سئو

بهترین ابزارهای بازاریابی محتوا برای کارشناسان سئو


در جعبه ابزارهای بازاریابی محتوای شما چیست؟ مصرف کنندگان امروزی تشنه محتوای عالی هستند. اما تولید محتوای قانع‌کننده و ارائه آن به پلتفرم‌های مناسب اغلب ساده‌تر از انجام آن است. بازاریابی محتوا بسیاری از مشاغل است که در یک شغل قرار گرفته اند. بیایید اعتراف کنیم، همه ما می‌توانیم از یک کمک کوچک استفاده کنیم!

اینجاست که ابزارهای بازاریابی محتوا وارد می‌شوند.

از چک‌کننده‌های دستور زبان گرفته تا نرم‌افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای بهینه‌سازی محتوا، گزینه‌های مفیدی برای کمک به خواندن محتوای شما وجود دارد.

در این پست، من انتخاب های برتر را برای بهترین ابزارهای بازاریابی محتوای موجود پوشش خواهم داد.

1. BuzzSumo

ویژگی‌های اولیه: تحقیق محتوا، بازاریابی تأثیرگذار، تحلیل محتوا، موضوعات پرطرفدار و نظارت بر عملکرد.

در نوشتن محتوا، چالش خیلی قبل از اینکه کلمه اول را تایپ کنید شروع می‌شود. زمانی که نوبت به تولید ایده‌های محتوا، بررسی محدوده رقابت و شناسایی کلیدواژه‌های هدف مناسب می‌رسد، اغلب یک فرآیند تحقیقاتی طولانی درگیر است.

BuzzSumo فرآیند تحقیق محتوا را با کشیدن پست های محبوب بر اساس کلمات کلیدی ساده می‌کند.

سپس می‌توان این نتایج را بر اساس میزان دسترسی آنها در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و پینترست مرتب کرد. این به شما این امکان را می‌دهد که وب را برای ایده‌های محتوایی که علاقه مخاطبان هدف شما را برمی‌انگیزد، خراش دهید.+

همچنین می‌توانید از فیلترهای سفارشی برای اصلاح بیشتر جستجوی خود استفاده کنید.

برای مثال، می‌توانید به‌طور خاص به دنبال پست‌های «چگونگی» بگردید، جستجوی خود را به یک کشور خاص محدود کنید، دامنه خاصی را حذف کنید و موارد دیگر.

مزایا:

  • قابل تنظیم برای اهداف بازاریابی محتوای شما.
  • معیارهای دقیق عملکرد و تجزیه و تحلیل.
  • ویژگی های برنامه ریزی و بازاریابی محتوای چند منظوره.

معایب:

  • هزینه بالا.
  • فقط قراردادهای سالیانه
  • بدون تست A/B در طرح های سطح پایین.

2. Buffer

ویژگی‌های اولیه: برنامه‌ریزی محتوای رسانه‌های اجتماعی، زمان‌بندی محتوای رسانه‌های اجتماعی، بینش کاربران، تجزیه و تحلیل محتوای اجتماعی، گردش کار بازاریابی محتوا، و همکاری تیمی.

Buffer یک ابزار همه کاره بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی است که به شما قدرت می‌دهد تا مخاطبان خود را افزایش دهید، کاربران را با محتوای قانع کننده درگیر کنید و عملکرد محتوای رسانه های اجتماعی خود را پیگیری کنید.

در واقع، Buffer دارای ویژگی های بیشتری از آنچه من فکر می‌کنم از این لیست حذف می‌شود! Buffer به شما کمک می‌کند بهترین روزها، زمان‌ها و کانال‌ها را برای انتشار محتوای خود تعیین کنید، چه محتوایی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین انداز می‌شود و چه محتوایی را باید در آینده منتشر کنید.

می‌توانید از تجزیه و تحلیل‌های بازاریابی محتوایی، بینش کاربران، ابزارهای داده‌های تعامل و موارد دیگر بهره ببرید.

مزایا:

  • ابزارهای یکپارچه بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی.
  • برنامه ریزی، زمان بندی، انتشار و نظارت بر محتوا در یک داشبورد.
  • با تیم خود همکاری کنید و گردش کار خود را ساده کنید.
  • بسیار مقرون به صرفه

معایب:

  • محدود به کانال های رسانه های اجتماعی
  • بدون ابزار سئو
  • سطح “رایگان” دارای ویژگی های تحلیلی محدودی است.

3. Semrush

ویژگی های اولیه: تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، ویرایشگر محتوا، و بینش اجتماعی.

Semrush به دلیل انبوهی از داده ها و بینش هایی که ارائه می‌دهد، نه تنها در مورد سئو، بلکه تحقیقات رقبا، ایجاد محتوا و ایجاد لینک، مورد علاقه متخصصان سئو است.

Semrush یک ابزار سئو ممتاز (با نسخه رایگان محدود) است که به کاربران امکان می‌دهد کلمات کلیدی هدف را جستجو کنند، به استراتژی محتوای رقیب خود نگاه کنند، فرصت های بک لینک را شناسایی کنند و استراتژی تبلیغات پولی خود را اطلاع دهند.

می‌توانید از ابزار جادویی کلمه کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و با رقابت کم برای تبدیل به یک صفحه وب و ایده‌های پست وبلاگ استفاده کنید.

سپس، می‌توانید از قالب محتوای SEO و دستیار نگارش SEO برای بهینه سازی بهتر محتوای خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید، بک لینک جذب کنید و از رقبا متمایز شوید.

مزایا:

  • اشتراک رایگان و پولی.
  • ابزار جامع سئو و محتوا.
  • رابط کاربری آسان.

معایب:

  • هزینه بالای سطوح گورو و سازمانی.
  • ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی محدود.
  • هیچ ویژگی بازاریابی محتوای ویدیویی وجود ندارد.

4. Constant Contact

ویژگی های اصلی: قالب های ایمیل، کمپین های ایمیل مارکتینگ، تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیلی، و تست A/B.

Constant Contact یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی مبتنی بر ابر است که به صاحبان مشاغل و بازاریابان اجازه می‌دهد تا کمپین های ایمیلی بسیار هدفمند و جذاب را اجرا کنند.

ابزار Constant Contact نه تنها قالب‌های ایمیل را برای ایجاد کمپین‌های ایمیل ساده‌تر از همیشه ارائه می‌کند، بلکه می‌توانید موفقیت این کمپین‌ها (نرخ باز کردن، تعامل، کلیک‌ها و موارد دیگر) را در یک مکان پیگیری کنید.

حتی می‌توانید نظرسنجی مشتریان، خبرنامه ها و دوره های ایمیلی ایجاد کنید.

مزایا:

  • ابزارهای رایگان “فهرست سازی” برای رشد پایگاه مشترک شما.
  • خطوط موضوع آزمون A/B و کپی ایمیل.
  • نرخ های باز و معیارهای تعامل را پیگیری کنید.
  • صفحات فرود و کمپین های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

معایب:

  • هزینه بالا برای بسته رهبری نسل و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).
  • هیچ ویژگی داخلی SEO وجود ندارد.

5. آسانا

ویژگی های اصلی: مدیریت پروژه، همکاری تیمی، ردیابی سرنخ، جریان کار محتوا، اتوماسیون.

آسانا یک ابزار مدیریت پروژه است که به تیم ها اجازه می‌دهد در پروژه ها همکاری کنند، ضرب الاجل ها را نظارت کنند، جزئیات را به اشتراک بگذارند و موارد دیگر.

داشبورد پروژه آسانا

در آسانا، می‌توانید وظایف کاربر را تعیین کنید، نظرات اضافه کنید، وضعیت پروژه را بررسی کنید و اسناد را با سایر اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

این امر باعث می‌شود که به راحتی در ضرب الاجل باقی بمانید و از کنترل کیفیت محتوای خود اطمینان حاصل کنید.

مزایا:

  • فوق العاده قابل تنظیم برای اهداف و پروژه های تجاری شما.
  • همکاری بین کاربر و بین تیمی.
  • وظایف را ایجاد کنید، ضرب الاجل تعیین کنید، مطالب را به اشتراک بگذارید و گردش کار را خودکار کنید.

معایب:

  • منحنی یادگیری (تا حدودی) شیب دار.
  • بدون ویژگی برنامه ریزی محتوای داخلی
  • بدون ویژگی سئو

6. Surfer SEO

ویژگی های اولیه: تجزیه و تحلیل SERP، خطوط کلی محتوا، ویرایشگر محتوا، تحقیقات رقبا.

Surfer SEO یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار برای ایجاد محتوای سئو است.

اساسا، Surfer SEO برای تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی رتبه برتر برای کلمه کلیدی هدف شما کار می‌کند.

مجموعه ای از پیشنهادات را ارائه می‌دهد تا به شما در ایجاد محتوایی که در جستجو رقابتی باشد کمک کند.

این پیشنهادها ممکن است شامل هدف برای تعداد کلمات هدف، از جمله کلمه کلیدی مورد نظر در عنوان صفحه شما، یا افزایش استفاده از کلمه کلیدی در صفحه باشد.

Surfer SEO همچنین اسنادی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد محتوای خود را در یک مکان بنویسید، تجزیه و تحلیل و بهینه کنید.

مزایا:

  • تجزیه و تحلیل خودکار صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP).
  • توصیه های محتوای کلمه و چگالی کلمه کلیدی
  • خطوط کلی محتوا را ایجاد و به اشتراک بگذارید.

معایب:

  • هزینه بالا.
  • بدون ابزار تحقیق کلمه کلیدی
  • هیچ ویژگی زمان‌بندی محتوا وجود ندارد.

7. Grammarly

ویژگی های اصلی: بررسی گر گرامر، بررسی خوانایی، افزونه کروم.

ایجاد محتوای بهینه شده برای ربات های موتورهای جستجو یک چیز است و ایجاد محتوایی که کاربران می‌خواهند بخوانند یک چیز دیگر. یک بازاریاب محتوای عالی می‌تواند هر دو را انجام دهد.

با Grammarly، می‌توانید خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید تا ترافیک را افزایش دهید و کاربران را تشویق کنید که محتوای شما را از ابتدا تا انتها بخوانند.

Grammarly یک افزونه رایگان Google Chrome ارائه می‌دهد که محتوای شما را از نظر مسائل گرامری و خوانایی تجزیه و تحلیل می‌کند.

به علاوه، می‌توان از آن در Google Docs، در رسانه‌های اجتماعی و در پلتفرم‌های محتوای مختلف استفاده کرد.

Grammarly استرس ناشی از بررسی محتوای شما را برای اشتباهات املایی و مشکلات خوانایی کاهش می‌دهد.

می‌توانید محتوای خود را در زمان واقعی ویرایش کنید و سپس با دانستن اینکه بدون خطا و برای سطح خواندن مخاطبان بهینه شده است، خیالتان راحت باشد.

مزایا:

  • برنامه افزودنی کروم با کاربری آسان.
  • جستجوگر گرامر برای Google Docs، رسانه های اجتماعی و ایمیل.
  • نسخه رایگان موجود است.

معایب:

  • گرامر همه پلتفرم ها را بررسی نمی‌کند.
  • در درجه اول یک ابزار چک کردن دستور زبان / تصحیح.

8. Ubersuggest

ویژگی های اولیه: توصیه های کلیدواژه، ایده پردازی موضوع.

در حالی که Ubersuggest نیل پاتل به عنوان ابزاری برای تحقیق کلمات کلیدی در نظر گرفته شده است، می‌تواند به شما کمک کند تا ایده های محتوایی را پیدا کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

با استفاده از پیشنهادات Google Suggest و Google Ads Keyword Planner، کلیدواژه اولیه را گسترش می‌دهد. در برخی موارد، نتایج Ubersuggest شامل ایده‌های کلیدواژه‌ای است که می‌توان از آنها به عنوان عنوان محتوا استفاده کرد. اینها معمولاً کلمات کلیدی طولانی هستند که شامل سه یا چند عبارت هستند.

برای اولویت بندی آنها در جستجوی خود، روی فلش رو به پایین کنار ستون “کلید واژه ها” کلیک کنید.

با Ubersuggest، منبع تقریباً بی پایانی از ایده های محتوای ارزشمند در اختیار دارید.

مزایا:

  • داده های کلمات کلیدی مستقیماً از Google Keyword Planner.
  • توصیه های مبحث داده محور
  • داده های بک لینک موجود است.
  • آسان برای استفاده.

معایب:

  • محدود به ایده های موضوع محتوای وب.
  • بدون ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی.
  • هیچ ویژگی بازاریابی محتوای ویدیویی وجود ندارد.

9. leadfwd

ویژگی های اصلی: تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان وب سایت، بهینه سازی تبدیل، پیگیری سرنخ.

Leadfwd وب سایتی است که در آن می‌توانید یک بازدیدکننده ناشناس را به یک سرنخ بالقوه تبدیل کنید.

این بدان معناست که اگر یک بازدیدکننده به ظاهر ناشناس وارد سایت شما شود، ممکن است بتوانید اطلاعات او را به دست آورید، پیگیری کنید و آنها را به یک مشتری پولی تبدیل کنید.

این یک ابزار بسیار ارزشمند است، به ویژه برای بازاریابان. تولید سرنخ یکی از مهمترین وظایف هر شرکت بازاریابی دیجیتال است.

در حالی که نام ممکن است نشان دهد که ابزاری نیست که به تولید محتوای شما کمک کند، برعکس این موضوع صادق است.

از آنجایی که به شما می‌گوید بازدیدکنندگان وقت خود را در وب سایت شما چگونه می‌گذرانند و نمودار جلسه را نشان می‌دهد، می‌توانید از این اطلاعات برای تغییر محتوای خود استفاده کنید و مردم را وادار کنید زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند.

در واقع، با استفاده از هوش مصنوعی (AI)، این ابزار می‌تواند وب‌سایت شما را در زمان واقعی اسکن کند تا ده‌ها بینش را ارائه دهد که به تولید سرنخ و ایجاد محتوا کمک می‌کند.

به عنوان مثال، بخش شرکت، اطلاعات تماس، پرسنل کلیدی، ردپای اجتماعی و بسیاری موارد دیگر برای تماس با مشتری احتمالی و تطبیق محتوای شما برای مخاطب مناسب بسیار مورد نیاز است.

مزایا:

  • توسط فناوری هوش مصنوعی هدایت می‌شود.
  • داده های بازدیدکنندگان را در زمان واقعی ضبط می‌کند.
  • ساده‌سازی منجر به پیگیری می‌شود.
  • ویژگی های بازاریابی ایمیلی

معایب:

  • شامل ایده پردازی موضوع محتوا نمی‌شود.
  • تمام اطلاعات کاربر را در بر نمی‌گیرد (محدود است).
  • مدل «پشته رشد خود را بسازید» برای قیمت‌گذاری (بدون هزینه پایه).