Google Answers چگونه پس از افت شدید ترافیک Google Discover خود را بازگردانید!

Google Answers چگونه پس از افت شدید ترافیک Google Discover خود را بازگردانید!


مارتین اسپلیت از گوگل می گوید Google Discover یک ویژگی ارگانیک است که با جستجو و عادات کاربر سازگار است.

در ساعات کاری ژوئیه 2023، مارتین اسپلیت گوگل به سوالی در مورد اینکه پس از کاهش ترافیک Google Discover چه باید کرد، پاسخ داد. سپس مارتین نگاهی گذرا به آنچه گوگل دیسکاور روی آن تمرکز می کند، می کند.

Google Discover چیست؟

Discover فید مقالاتی است که ممکن است برای کاربران جالب باشد. Google از سیگنال های علاقه کاربر برای نمایش محتوای مرتبط با آن علایق استفاده می کند. اما مشخص نیست این موضوعات و علایق کاربران چگونه پیگیری می شود!

هیچ سندی وجود ندارد که سیگنال‌هایی را که Google برای تعیین علاقه کاربر استفاده می‌کند، توصیف کند. اما برای هر کسی که به Discover توجه می کند، واضح است که یکی از سیگنال ها ممکن است همان چیزی باشد که کاربر به دنبال آن است.

چگونه ترافیک گوگل دیسکاور را بدست آوریم و از آن نگه داریم؟

این سوال پرسیده شد:

“شما دیگر در Google Discover نیستید و ترافیک دریافت نمی کنید، برای بازگشت چه کاری انجام می دهید؟”

مارتین اسپلیت گوگل پاسخ داد:

«کشف یک ویژگی ارگانیک است که به تقاضا و عادات مصرف کننده پاسخ می دهد.

بنابراین پاسخ آسانی برای بازگرداندن ترافیک Discover شما وجود ندارد.

به طور کلی، محتوایی که نمایه شده است و دستورالعمل های محتوای ما را رعایت می کند، می تواند در Discover گنجانده شود.

تمرکز گوگل بر روی جستجو و عادات کاربران است

این توضیح درباره نحوه عملکرد Google Discover مفید است زیرا نشان می‌دهد که فرآیند انتخاب چگونه با آنچه کاربران می‌خواهند ببینند مرتبط است. صفحه Google در مورد نحوه ورود به Google Discover نکات زیر را ارائه می دهد:

موضوعات تازه و همیشه مفید

در حالی که Google محتوای همیشه سبز مرتبط را نشان می دهد، سیستم همچنین به دنبال محتوای تازه در موضوعات خاص است که تمایل به تازگی دارند. به عنوان مثال، موضوعاتی مانند ورزش، فناوری، سرگرمی و محصولات خاص به طور مداوم در حال تغییر هستند و هر روز در طول روز موضوعات جدید با ارزش خبری در حال تغییر هستند.

گوگل توصیه می کند:

وقتی محتوای جدید منتشر می‌شود، محتوای Discover به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود، اما Discover برای نمایش همه انواع محتوای مفید از سراسر وب، نه فقط محتوای تازه منتشر شده، طراحی شده است.

درباره موضوعات بنویسید نه کلمات کلیدی

مارتین اسپیلت می گوید، اشتباه رایجی که در صنعت سئو می بینم تمرکز بیش از حد بر روی کلمات کلیدی یا معنایی و عدم کافی بر روی موضوعات است. در تجربه من، تمرکز بر معناشناسی کلمات اتلاف وقت است. روی موضوعات مورد علاقه تمرکز کنید.

موضوعات در مورد آنچه در صنعت اتفاق می افتد و درک آنچه مردم در حال حاضر به آن علاقه مند هستند است. به نظر من، تمرکز بر موضوعات، نویسنده را به پاسخگویی به نیازهای مردم نزدیک‌تر می‌کند، و این همان چیزی است که Google Discover درباره آن است.

صفحه وب Google Discover ارائه می دهد:

“به عنوان بخشی از جستجوی Google، Discover از بسیاری از سیگنال ها و سیستم هایی استفاده می کند که جستجو برای تعیین محتوای مفید و مفید برای افراد استفاده می کند.”

سیگنال های استفاده شده توسط Google Discover

هنگامی که موضوع درک شد، موضوع مقاله نویسی باید مشخص شود که موضوع مقاله در مورد چیست. اینجاست که نویسندگان متمرکز بر کلمات کلیدی و سئوکاران مرتبط با معنایی گم می شوند.

در تجربه واقعی من، مقاله ای که رتبه خوبی دارد، مقاله ای است که بر روی موضوع تمرکز کرده و آن موضوع را به خوبی منتقل می کند. وقتی به عنوان نگاه می کنید، طرح کلی عناصر عنوان مورد استفاده در مقاله را مشاهده می کنید، مقاله متمرکز بر موضوع، عناوینی را نشان می دهد که درک موضوع را بدون نیاز به خواندن جملات آسان می کند.

گوگل بهترین روش های زیر را فهرست می کند:

  • از عناوین صفحه استفاده کنید که منعکس کننده ماهیت محتوا باشد…
  • تصاویر جذاب و باکیفیت را در محتوای خود قرار دهید…
  • محتوایی را ارائه دهید که متناسب با علایق فعلی باشد، داستانی را به خوبی بیان کند یا بینش منحصر به فردی ارائه دهد.
  • گوگل همچنین توصیه می کند که از سرفصل های گمراه کننده، اغراق آمیز، توسل به خشم و موضوعات دردناک یا تکان دهنده خودداری کنید.

نتیجه

Google Discover می تواند منبع خوبی برای ترافیک باشد، اما دائمی نیست. طبق تجربه من، چسبیدن به موضوع، نوشتن خوب، استفاده از یک تصویر متمرکز و مرتبط و حفظ جریان آن یک استراتژی عالی برای افزایش شانس شما برای دریافت ترافیک از Discover است.

منبع خبری