آیا Dogecoin ارز پرداخت شبکه X خواهد بود؟

آیا Dogecoin ارز پرداخت شبکه X خواهد بود؟

[ad_1]

صاحب پلتفرم X رسانه های اجتماعی، الون ماسکرویداد مهمی را گزارش کرده است. در اطلاعیه اخیر، ماسک اعلام کرد که پلتفرم X برای جلوگیری از فعالیت گسترده ربات ها، هزینه ای «کم» از کاربران جدید دریافت می کند. این گزارش تلاش می‌کند رویدادها و بازخوردهای پیرامون این اطلاعیه را پوشش دهد.

ایلان ماسک مدت‌هاست که به عنوان یکی از حامیان سرسخت Dogecoin شناخته می‌شود و گهگاه ارادت خود را به توکن نشان داده است. اکنون، این پیشرفت جدید موجی از شایعات در مورد امکان پرداخت با DogeCoin را برانگیخته است و این گمانه زنی را ایجاد کرده است که Doge می تواند یکی از روش های پرداخت در شبکه X باشد.

Dogecoin و X; چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در واکنش به تصمیم اخیر ماسک برای شارژ، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از تصمیم ماسک برای پرداخت تمجید کردند. برخی دیگر نیز تردید خود را ابراز کردند و افزودند که ماسک با اتخاذ تصمیمات عجولانه، محبوبیت X را تضعیف می کند.

با این حال، در جامعه ارزهای دیجیتال و به ویژه جامعه طرفداران Dogecoin، همه مشتاقانه منتظرند ببینند آیا Dogecoin به عنوان یک روش پرداخت در شبکه X در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: Dogecoin چیست؟ هر آنچه که باید در مورد ارز DOGE بدانید

برخی از کاربران بر این باورند که علاقه ماسک به دوج می تواند منجر به اضافه شدن این میم سکه به عنوان روش پرداخت شود. از سوی دیگر، برخی دیگر از کاربران می گویند که هدف ایلان ماسک از دریافت کارمزد، کسب سود نیست، بلکه جلوگیری از ورود کاربران و ربات های ناخواسته است و ممکن است پرداخت با ارزهای دیجیتال نتواند این سطح از اعتبارسنجی را به دست آورد. برای پلت فرم

توییت های ماسک بارها باعث شده است که قیمت Dogecoin به شدت نوسان کند.

این اولین باری نیست که توییت ماسک موجی از گمانه زنی ها و شایعات را برای انتشار این خبر برانگیخته است.

رئیس تسلا به خاطر توییت‌هایی با محوریت Dodgecoin شناخته می‌شود که به طور غیرمستقیم بر دوج تأثیر گذاشت و قیمت آن را به سطوح جدیدی رساند. ماسک قبلاً قصد خود را برای استفاده از Dodge به عنوان یک روش پرداخت برای X ابراز کرده است و بسیاری از کاربران ذکر کرده اند که Dodge به عنوان یک روش پرداخت به X می آید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که Dodge هنوز به عنوان یک روش پرداخت برای سایر ویژگی های X شناخته نشده است و شما نمی توانید چیزهایی مانند اشتراک Blue Tick را با DodgeCoin خریداری کنید.

طی سال گذشته، قیمت دوج نزدیک به 60 درصد افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین

قیمت Dogecoin در 24 ساعت گذشته حدود 6 درصد کاهش یافته است. بر اساس تجزیه و تحلیل CoinCodex، دوج ممکن است تا ماه آینده 15 درصد کاهش یابد و به 0.13 دلار برسد. از سوی دیگر، شاخص‌های فنی نیز روند نزولی را گزارش می‌کنند، در حالی که شاخص ترس و طمع 67 (طمع) را نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید: برای مشاهده تجزیه و تحلیل بیشتر Dogecoin روی این لینک کلیک کنید

[ad_2]