تایید ETF بیت کوین هنگ کنگ؛ آیا بیت کوین به 70000 دلار می رسد؟

تایید ETF بیت کوین هنگ کنگ؛  آیا بیت کوین به 70000 دلار می رسد؟

[ad_1]

روز دوشنبه تحول بزرگی رخ داد و شاهد تایید ETF های بیت کوین هنگ کنگ و اتریوم بودیم. آیا این رویداد بیت کوین را به 70000 دلار و به طور بالقوه یک رکورد جدید خواهد رساند؟
قیمت بیت کوین پس از تایید ETF های بیت کوین و اتریوم هنگ کنگ نشانه هایی از بهبود را نشان داد. در 15 آوریل، هنگ کنگ بعد از ایالات متحده دومین منطقه در جهان شد که پس از تایید برنامه‌های ETF معامله بیت‌کوین و اتریوم، ETF بیت‌کوین را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: ETF بیت کوین چیست؟ آشنایی با صندوق قابل معامله در بورس

بر اساس تجزیه و تحلیل، ورود ETF های بیت کوین به بازار هنگ کنگ احتمالاً انباشت سرمایه را در بین سرمایه گذاران افزایش می دهد. موسسات نیز نسبت به بیت کوین صعودی هستند. زیرا ورودی سرمایه بیشتر از خروج سرمایه در این بخش است.

نمودار ورودی و خروجی سرمایه به ETF بیت کوین در ایالات متحده

پتانسیل صعودی بیت کوین را می توان در شاخص ذخیره ریسک نیز مشاهده کرد. این شاخص اعتماد دارندگان بیت کوین بلندمدت را با ارزیابی نسبت قیمت به مقدار دارندگان می سنجد، که نشان دهنده فشار احتمالی فروش یا خرید بر اساس الگوهای انباشت گذشته است.

شاخص ذخیره بیت کوین

با توجه به اینکه این شاخص در منطقه سبز قرار دارد، اعتماد سرمایه گذاران بالاست و بیت کوین را به یک دارایی ریسک پذیر جذاب تبدیل می کند. بنابراین، «انباشت سرمایه» ممکن است حرکت ترجیحی سرمایه گذاران در آینده باشد. این حرکت می تواند به بهبود سریعتر قیمت بیت کوین کمک کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین: منتظر افزایش قیمت جدید باشید

قیمت بیت کوین اساساً در محدوده 71800 دلار و 63700 دلار تثبیت شده است.

این امر شکست آنها را چالش برانگیز می کند، اگرچه با خبر تایید ETF هنگ کنگ و نصف شدن بیت کوین در آینده، قیمت بیت کوین ممکن است برای غلبه بر مقاومت در برابر خود شتاب بیشتری پیدا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: 3 خطر ETF بیت کوین کش که هیچ کس به آن توجه نمی کند

با افزایش قیمت بیت کوین، افزایش 8.29 درصدی پیش بینی می شود و بیت کوین به بالاترین حد خود خواهد رسید.

نمودار قیمت بیت کوین 12 ساعته

با این حال، اگر کاهش دوباره قدرت پیدا کند و آخرین آزمایش سطح حمایت 63700 دلار شکست بخورد، ممکن است قیمت بیت کوین به 61800 دلار کاهش یابد تا کف حمایت را آزمایش کند. ضرر در این سطح نیز روند صعودی را باطل می کند و باعث کاهش بیشتر قیمت می شود.

[ad_2]